Thursday, October 30, 2008

SEJARAH MUNGKIN BERULANG???? FIKIRKAN ANAK - ANAK


KUALA LUMPUR, 30 OKT 2008 : Pelakon siri Gerak Khas, Norman Hakim atau Mohamed Nurhakim Zaidon, 32, telah ditangkap khalwat bersama pelakon baru, Memey atau Suhaiza Suhaimi, 20 di sebuah premis perniagaan Jalan UP 1/2, Ukay Perdana, Ampang, awal pagi tadi.Penolong Pengarah Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS), Mohd Hidayat B. Abd. Rani, berkata pelakon lelaki dan pasangannya itu ditahan pada jam 3 pagi oleh 5 anggota penguatkuasa JAIS dan 2 anggota polis. "Pihak kami telah mendapat aduan daripada orang ramai sebelum membuat serbuan ke atas premis tersebut. Pada mulanya mereka enggan membuka pintu sehingga berjaya mendapatkan kunci daripada seseorang. "Apabila masuk kedalam ruang pejabat itu, kami telah bertemu dengan wanita itu manakala Norman sedang menyorok di bahagian belakang. Ketika itu kedua-dua mereka berpakaian lengkap.


Berita Selebriti
Tertangkap basah juga akhirnya
2008-10-30 16:28:54

Kisah pelakon popular yang dah berkeluarga dan seorang pelakon baru yang sedang naik telah banyak kali diperkatakan. Malah mereka juga pernah menafikan menjalinkan hubungan kasih.
Kisah mereka yang pernah dilihat berdua-duaan dalam pejabat si pelakon lelaki pernah juga jadi bahan gosip.
Akhirnya tertangkap basah juga mereka. Mereka ditangkap khalwat di sebuah premis perniagaan Jalan UP 1/2, Ukay Perdana, Kuala Lumpur awal pagi 30 Oktober 2008.
Timbalan Ketua Polis Daerah Ampang, Supritendan Amiruddin Jamaluddin berkata kepada Utusan Malaysia, pelakon itu bersama pasangannya seorang pelakon baru wanita ditahan pada pukul 3 pagi oleh Pegawai Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS).
Menurutnya, serbuan tersebut dilakukan setelah JAIS mendapat maklumat bahawa kedua mereka berada dalam keadaan meragukan dalam premis tersebut.
“Ketika diperiksa didapati kedua-duanya yang berpakaian lengkap berada dalam premis itu
“Mereka kemudiannya dibawa ke Balai Polis Melawati untuk siasatan lanjut, ” katanya.


Sumber: Cari Forum dipetik dari Utusan Online Terkini 30/10/08 dan Mangga Online

No comments: