Saturday, August 30, 2008

PERTEMUAN: RAMADHAN LALU MENANTI HARI..RAMADHAN KINI BERSATU HATI

Bukan hanya kisah kerjayanya mendapat perhatian media, sebaliknya kisah peribadi ratu layar perak ini juga tidak pernah sepi menjadi bualan ramai. Malah ada yang memandai-mandai membuat andaian dan spekulasi sendiri yang sedikit sebanyak boleh menjejaskan nama Erra Fazira. Pun begitu perkahwinannya dengan Ketua Pegawai Eksekutif Suria FM, Engku Emran Engku Zainal Abidin baru-baru ini telah menamatkan segala kontroversi yang timbul.

Malah Erra juga tidak lokek untuk berkongsi pengalaman dan kisah cintanya dengan Emran bersama peminat melalui buku berjudul ‘Pertemuan’ yang merupakan terbitan eksklusif Karangkraf.Untuk pengetahuan anda, inilah satu-satunya buku keluaran khas tentang kisah percintaan, pertunangan dan pernikahan Erra Fazira bersama jejaka pilihannya.

Turut dimuatkan, gambar-gambar Erra dan Emran ketika zaman kanak-kanak hinggalah zaman dewasa. Tidak ketinggalan suasana sebelum dan ketika majlis pernikahan, termasuklah gambar barangan hantaran kedua-dua pihak mempelai.Dengan hanya RM12.90, anda boleh mengetahui rentetan kisah Erra dan Emran dari mula perkenalan hinggalah selamat diijabkabulkan sebagai pasangan suami isteri pada 25 Oktober lalu. Malah turut diselitkan luahan sebenar Erra tentang kisah peribadinya yang selama ini hebat dicanangkan.

Sumber: Karangkraf : Keluaran Khas

No comments: