Thursday, August 28, 2008

TAHNIAH ERRA FAZIRA & ENGKU EMRAN

Erra Fazira hamil tiga bulan

28/08/2008 3:36pm


KUALA LUMPUR 28 Ogos - Artis popular tanah air, Erra Fazira bakal bergelar ibu apabila dia kini sedang hamil anak pertama.
Bercakap kepada Utusan Malaysia, suami Erra, Engku Emran Engku Zainal Abidin berkata, usia kandungan isterinya itu kini hampir tiga bulan.
Menurut Engku Emran yang juga Ketua Pegawai Operasi radio Suria FM, doktor mengesahkan Erra mengandung sebulan lalu. - Utusan Online

Alhamdulillah.....entah kenapa saya pulak rasa teruja dan terlalu gembira mendengar berita ini.Saya rasa bersyukur sangat - sangat apabila Allah swt makbulkan doa saya setiap kali solat saya tidak lupa mendoakan kesejahteraan diri, ibu bapa, guru, jiran, rakan dan seluruh umat islam.....
Apabila dulu saya baca luahan Mr EE yang sedih dan kecewa dengan 'keguguran' pada bulan mac lalu dan suruh agar semua peminat mendoakan mereka dimurahkan rezeki lagi, saya turut tidak teragak - agak melakukannya.Saya percaya setiap ujian ada hikmahnya...
Semoga sempena kedatangan bulan Ramadhan yang mulia ini, perbanyakkan alunan - aluanan Ayat - ayat suci Al - Quran kepada kandungan.Mudah - mudahan menjadi anak yang soleh dan solehah kelak..insya - allah.....

No comments: